بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

مجیدی به دفاع سه نفره برمی‌گردد؟|نارضایتی از بازی استقلال با پیکان

  • کد خبر: ۱۰۴۲۹۹
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
مجیدی به دفاع سه نفره برمی‌گردد؟|نارضایتی از بازی استقلال با پیکان
فرهاد مجیدی از عملکرد مدافعانش در بازی با پیکان راضی نیست واحتمال دارد در بازی با نساجی درجام حذفی آرایش خط دفاع را تغییر دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هراندازه که خط دفاع استقلال در بازی با پیکان متزلزل نشان داد، اما تغییرات احتمالی ممکن است آسیب‌های بیشتری را به وجود آورد و نتایج استقلال در بازی‌های آتی را تحت تاثیر قرار دهد. بعد از تساوی با پیکان و اخراج داسیلوا که منجر به از دست دادن یک بازی درلیگ برتر شد، زمزمه‌هایی درباره تغییر روش بازی استقلال در خط دفاع به گوش می‌رسد و احتمالاتی درباره بازگشت به دفاع سه نفره شکل گرفته است.

 اگر مجیدی بخواهد دوباره از دفاع سه نفره بهره بگیرد باید در این بازی از ترکیب سه نفره غلامی، دانشگر و داسیلوا استفاده کند. او روزبه چشمی را هم برای این پست در اختیار دارد، اما مجیدی از عملکرد چشمی درخط میانی راضی‌تر است و بنا ندارد پست بازی این بازیکن را تغییر دهد.

 از سویی بازگشت به دفاع سه نفره سرمربی استقلال را مجبور می‌کند از سلمانی و حردانی درپست‌های میانی بهره بگیرد که نتیجه این تصمیمات ممکن است منجر به برخی ناهماهنگی‌ها در خطوط سه گانه شود؛ ضمن اینکه ترکیب خط میانی را نیز دستخوش تحولاتی خواهد کرد.

 با استفاده از حردانی و سلمانی درخط میانی، مجیدی با محدودیت دربازی گرفتن از برخی مهره‌هایی مواجه خواهد شد که پیش‌تر درترکیب خط میانی به میدان رفته‌اند. دربازی با پیکان نیک نفس، آمانوف، حسین زاده ومهدی پور هافبک‌های استقلال را تشکیل دادند. یک نیمه هم فرصت به روزبه چشمی رسید تا دراین پست ایفای نقش کنند، اما اگر حردانی و سلمانی یک خط جلو‌تر بازی کنند یکی از این چهار هافبک نیمکت نشین خواهد شد. در واقع بازگشت به دفاع سه نفره نه تنها شیوه‌های بازی استقلال در خط دفاع را تغییر می‌دهد، بلکه ترکش‌هایش گریبان هافبک‌ها را هم خواهد گرفت و روشن نیست با حضور حردانی و سلمانی شیوه کار استقلال در خط میانی چگونه خواهد شد.

البته وریا غفوری هم می‌تواند برای استقلال درپست هافبک راست بازی کند، اما مجیدی مقابل پیکان یک دقیقه هم به این بازیکن میدان نداد وبعید است به سادگی راضی به نیمکت نشین کردن حردانی شود. به هرحال ممکن است مجموعه این احتمالات و باید‌ها و نباید‌ها مجیدی را به سمت ببرد که در بازی با نساجی نیز از همان روشن چهار دفاع بهره بگیرد وتیمش را با همان آرایشی چیدمان کند، که مقابل پیکان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->